top of page

Про компанію

Суднобудівна компанія «КОЛІБРІ» виробляє надувні човни з 1995 року. Продукція під торговою маркою «КОЛІБРІ» виробляється на двох сучасних суднобудівних заводах повного циклу із загальною продуктивністю понад 70000 одиниць водної техніки на рік. Виробничий процес і продукція, що випускається на суднобудівних підприємствах «КОЛІБРІ», сертифіковані Регістром судноплавства України і знаходяться під його технічним наглядом. Наші надувні човни відповідають стандарту ISO / CD 6185, мають сертифікат CE Бюро VERITAS (Франція) і сертифікати якості Українського та Російського стандартів. Двадцять шість базових моделей надувних човнів, три моделі каное та безліч дотадкового устаткування - випускаються компанією «КОЛІБРІ». Широкий спектр додаткового обладнання та аксесуарів дозволяє споживачеві вибрати човен з урахуванням його індивідуальних побажань.

 

СБК «КОЛІБРІ» є офіційним виробником і постачальником продукції для потреб Збройних сил України (NCAGE: A02SJ, SEGS5).

СБК «КОЛІБРІ» співпрацює з Міністерством оборони України, Національною поліцією України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, ДП «Укрспецекспорт», ДП «УКРОБОРОНСЕРВІС», ДАТ «Чорноморнафтогаз», СП «НІБУЛОН» та іншими державними, громадськими та комерційними структурами.

СБК «КОЛІБРІ» є учасником державних закупівель Prozorro з грудня 2015 і має великий досвід виконання договорів на поставку продукції для державних і приватних підприємств України.

Суднобудівна компанія «КОЛІБРІ» забезпечує трирічну гарантію на надувні човни «Колібрі», один рік гарантії на додаткове обладнання та аксесуари використовувані для побутової експлуатації.

 

Продукція під торговою маркою GALA Boats - всесвітньо відомі надувні човни та RIB з алюмінієвим корпусом, аксесуари і додаткове обладнання до човнів. Це спільний ODM-проект Gelex Global Group і міжнародної дистриб'юторської компанії «GALA Marine International» (Canada).

Надувні човни та RIB з алюмінієвим корпусом, аксесуари і додаткове обладнання до човнів.

RIVERDAY – торгова марка Gelex Global Group. Під цим брендом випускаються понтонні катери довжиною від 5 до 7 метрів, одномісні та двомісні каяки декількох моделей, дошки SUP, водні велосипеди, пластикові човни для відпочинку на воді, а також аксесуари та додаткове обладнання для відпочинку на човнах і біля води.

 

STARK – під цим брендом розробляються і виробляються RIB з алюмінієвим корпусом для професійного використання військовими, поліцейськими, рятувальними загонами, державними установами та промисловими компаніями по всьому світу. Також під цим брендом випускаються надувні розбірні човни з ПВХ розміром від 2 до 4,5 м.
 

Gelex Global Group - це 25 років досвіду в суднобудуванні

Історія компанії сягає корінням у 1995 рік, коли була створена суднобудівна компанія «КОЛІБРІ». Навесні 2020 року відбулися структурні зміни, у результаті чого було створено новий бізнес-напрямок – Gelex Global Group. З накопиченим досвідом, і власним портфелем брендів, компанія продовжує свій унікальний шлях у світі суднобудування!

На сьогодні в активі Gelex Global Group сучасний завод (м. Дніпро, Україна) і команда з майже 150 першокласних фахівців. Компанія має власне Конструкторське бюро, Департамент забезпечення якості, структурні підрозділи, які виробляють продукцію за технологією ротаційного формування, цех для покриття поверхонь полісечовиною (сучасний метод гідроізоляції), а також сучасна лінія по захисту алюмінієвих виробів від корозії (пасивація).

Компанія виробляє конвеєрним методом більш сорока човнів різних моделей, які випускаються під брендами GALA, STARK, GELEX і RIVERDAY.

На всі надувні, пластикові та алюмінієві човни, які випускаються Gelex Global Group, надається трирічна гарантія, а також один рік гарантії на додаткове обладнання та аксесуари.

CE-Certificate-Bureau-Veritas.jpg
Kolibri_sertificate-RSU.png

ТЕХНОЛОГІЇ З'ЄДНАННЯ ШВІВ

Надувні човни «КОЛІБРІ» виробляються з використанням трьох основних типів з'єднання швів:

8f2a8200b532fa506e36c3db2d656924_h_460,z

Сварка на установках СВЧ

(струми високої частоти) Загальні вузли, з'єднання, додаткове обладнання та аксесуари на надувних човнах «КОЛІБРІ» зварюються на установках СВЧ, з нанесенням фірмового логотипу «KOLIBRI». технологічний
процес управляється комп'ютером і є на сьогоднішній день найпрогресивнішим методом з'єднання тканини ПВХ, забезпечуючи міцність з'єднання на 20 - 30%  за міцність самої тканини що вікористовується для виготовлення човнів.

57d970d0b3ae37ffe80494e83a8194aa_h_460%2

Зварка гарячим повітрям

Для виготовлення внутрішніх швів балонів надувних човнів «КОЛІБРІ» застосовується метод зварювання гарячим повітрям. Дана технологія забезпечує швидкий і рівномірний нагрів зварювальних матеріалів по всій товщині. В результаті виходять міцні, герметичні шви, стійкі до підвищених навантажень і перепадів температур.

technology-kolibri-04_edited.jpg

Зклеювання

Частина монтажних швів, фурнітури, аксесуарів і додаткового устаткування на надувних човнах «КОЛІБРІ» кріпляться за допомогою двокомпонентного промислового клею. Технологія зклеювання з використанням високих температур і пресового обладнання, що застосовується на заводах СБК «КОЛІБРІ», дозволяє зробити клейове з'єднання міцним і
надійним.

ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ

ПВХ 5 шаровий Човни Колібрі

Тканина ПВХ

Надувні човни «КОЛІБРІ» виробляються з човнової п'ятишарової тканини ПВХ полівінілхлорид), щільністю 750 - 1500 гр. / м2, виробництва провідних хімічних концернів Бельгії, Німеччини, Франції, Південної Кореї. Щільне плетіння армуючого шару забезпечує матеріалу високу міцність і стійкість до порізів та проколів. Шари полівінілхлориду забезпечують повітро і водонепроникність матеріалу.

Адгезійний гель пов'язує всі шари в єдине високоміцне з'єднання. Завдяки пластифікуючим добавкам матеріал набуває еластичності, що важливо при складанні і розкладанні човна, особливо за низьких температур. Матеріал стійкий до впливу ультрафіолетового випромінювання, солоної води, пального, мастил та зберігає свої властивості у діапазоні температур від -30 ° С до + 60 ° С.

герметичний відсік конусний в Човни ПВХ Колібрі

Герметичні відсіки в балонах

Для забезпечення безпеки експлуатації малих суден, та
відповідно до вимог «Правил класифікації і побудови малих суден» (Україна, 2004 р.) та міжнародного стандарту ISO / CD
6185, балони надувних човнів «КОЛІБРІ» оснащені перегород-
ками, які поділяють човен на 2 - 5 герметичних відсіків (в залежності
від моделі). Для вирівнювання тиску у всіх відсіках надувно-
го балону перегородки виконані у вигляді конусів.

28ac3d5dcebc10e0855874f85a2e924d_h_460,z

Поворотні кочети

Запатентована конструкція кочета Колібрі завоювала довіру серед любителів надувних човнів. Дана конструкція забезпечує плавний і легкий хід човна з мінімальними витратами весляра. А високоякісні матеріали гарантують довгий термін експлуатації.

Kolibri_kreplenie_podvizhnoi_banki.jpg

Рухомі банки (сидіння)

Усі гребні та моторні надувні човни «КОЛІБРІ», стандартно комплектуються рухомими регульованими банками (сидіннями). Основні переваги такого
кріплення - це плавне, безступінчате пересування банок (сидінь) по всій
довжині човна.

Каяки Колібрі
Kolibri_RKM-350_green_iso.jpg
348d74961bbed78f6a7f5e3f4095edcf_h_460,z

HDPE-RM

Це поліетилен високої щільності - ротаційного формування.

Технологія виробництва легких і безшовних полімерних виробів
великих розмірів. У нашому випадку - човнів, каяків, водних велосипедів і т.п. Процес ротоформування проходить без виділення шкідливих
речовин, і всі відходи виробництва підлягають 100% переробці.
Завдяки низькій енергоємності, екологічності та безвідходності
виробництва виготовлення маломірних суден методом ротоформування
сьогодні є трендом в усьому світі.
Основні переваги маломірних суден, вироблених методом ротоформування:

• безпека - це монолітні, непотоплювані вироби складної форми з вбудованими блоками плавучості;
• міцність і надійність - високі показники ударної в'язкості і пластичності матеріалу корпусу човна;
• довговічність - матеріал корпусу човна хімічно інертний і морозостійкий. Термін служби готового виробу - понад 100 років!

• невибагливість у використанні і зберіганні - зберігати човна можна під відкритим небом за будь-якої погоди, тому що матеріал корпусу човна негігроскопічний, інертний, стійкий до УФ випромінювання;
• ремонтопридатність - пошкодження можна усунути самостійно, без застосування спеціальних матеріалів та інструментів;
• широка колірна гамма, включаючи поєднання різних кольорів на одному виробі;
• невелика вага готового виробу;
• невисока вартість готового виробу - в 2-5 разів нижче аналогів зі склопластика.

Слань килимок Колібрі надувні човни

Зйомний днищовий килимок

Човни Колібрі мають зйомний днищовий килимок. Це унікальна запатентована розробка конструкторів компанії Колібрі. Пайоли виготовляються з водостійкої фанери, мають нековзне покриття. Кишені пайол виготовляються з тканини ПВХ і зварюються на установках СВЧ (струму високої частоти), вони захищають борт човна від стирання. У гребних човнах днищовий килимок розташовується в центральній частині човна. У моторних - по всій довжині човна і складається з двох частин: носової і центральної. Днищовий килимок розташовується між балоном і днищем човна. Дана конструкція покращує ходові і експлуатаційні якості човна.

1e5772efe6db8d00df470e1f7594a9dc_h_460%2

Транець

виготовлено із водостійкої фанери, верх транця захищений спеціальним ПВХ - профілем.

Транець Колібрі пластиковий

Пластиковий транець

виготовлено за сучасними технологіями і має максимальний захист від води. Розроблена провідними фахівцями компанії «Колібрі» опора кріплення транця дозволяє утримувати вагу мотора, та ефективно розподіляти створювані мотором величезні сили, вібрації і навантаження.

Tohatsu Corporation в Україні відома як виробник човнових моторів і човнів для риболовлі та відпочинку. Насправді компанія займається також розробкою і випуском бензинових і дизельних двигунів внутрішнього згоряння, пожежних насосів, машин і гідрантів, і навіть двигунів для мотоциклів.

Історія компанії Tohatsu бере свій початок в 1922 році, коли Науково Дослідницький Інститут мотора Таката (Японія) почав проводити дослідження різних форм двигунів внутрішнього згоряння.

Мотор човновий Tohatsu.JPG

1956 поклав початок виробництва перших підвісних моторів Tohatsu (потужністю 1,5 к.с.). З тих пір підвісні мотори Tohatsu застосовуються в багатьох галузях, їх використовують: комерційна рибалка, військовий морський транспорт, берегові служби порятунку, відпочинок і змагальні гонки.

Компанія Tohatsu є другим за величиною виробником підвісних човнових моторів в світі.

На фото перша серійна модель підвісного човнового мотора Tohatsu OB-2B, потужністю 2.5 к.с. / 1.8 кВт

У 1984 г. компанія Tohatsu підписала угоду з "Nissan Motors" про продаж на ринку Північної Америки підвісних човнових моторів під маркою "Nissan". З червня 2000 р виробництво було переведено в одну з філій "Nissan", так утворилося нове підприємство "Nissan Marine Со", яке займається виключно водно-моторним виробництвом.

2005 рік для компанії Tohatsu був примітний відкриттям нового заводу Tohatsu Marine Corporation, оснащеного новітнім обладнанням із застосуванням досвіду і рішень, напрацьованих протягом більш ніж

80 років. Новий завод Tohatsu був укомплектований штатом першокласних фахівців. Виробнича потужність - 200,000 одиниць на рік. Все це робить завод Tohatsu Marine Corporation одним з найбільших виробників човнових моторів в світі.

3789bae2d640bd282fa7e906586c6c90041a2573

11 січня 2018 року корпорація Tohatsu досягла сукупного виробництва - 4 мільйони одиниць підвісних човнових моторів.

мотори для човнів Tohatsu
See it, Hear it, Feel the Wind

технології

TOHATSU

Малі мотори (2.5-9.8 к.с.)

Зручний рульовий важіль управління прискоренням (опція)
Важіль рульового управління, розташований в передній частині двигуна, і дозволяє регулювати прискорення, з можливістю фіксації необхідного рівня, як для ходу на високій швидкості, так і для більш легкого маневрування для тролінгу. (тільки модель з румпелем - опція)

фронтальний перемикач
Важіль перемикання розташований в передній частині двигуна для полегшення роботи.

Чотирьохточкова демпфуюча система
Спеціально розроблена система демпферів двигуна знижує вібрацію на всіх діапазонах оборотів.

Ручка для перенесення
Широка і глибока ручка для перенесення дозволяє легко транспортувати мотор

Знімок23.JPG
мотори для човнів Tohatsu

Середні мотори (15-60 к.с.)

Багатофункціональна рукоятка румпеля * (опція)
У рукоятку румпеля вбудовані перемикання передач, управління дросельною заслінкою, трім, страхувальний шнур і ключ запалювання з електро-запуском.

Регулювання холостого ходу *
Для зручного управління, обороти холостого ходу і тролінгу можна регулювати натисненням кнопки.

Система промивки водою
Оснащені зручною вбудованою системою промивання прісною водою, яка спрощує рутинну промивку двигуна

TOCS * (Tohatsu Onboard Communication System)
Підтримка швидкого підключення інших стандартних електричних пристроїв (Plug & Play)

* Доступно для моделей MFS60/50/40/30/25)

Великі мотори (60-250 к.с.)

Максимальне прискорення
Система максимального прискорення покращує реакцію на низьких швидкостях. Швидкий рух дросельної заслінки активує цю систему - швидко просуваючи криву запалювання. Це значно покращить ваш старт.

Паливозберігаюча Круїзна Система
Процес згоряння на збідненій суміші. На крейсерській швидкості цей двигун споживає на 30% менше палива, ніж інші в цьому класі.

Регулювання фаз Газорозподілу

Чудове поєднання потужності, крутного моменту та ефективності використання палива.

Оптимізоване впорскування палива

TOCS * (Tohatsu Onboard Communication System)
Підтримка швидкого підключення інших стандартних електричних пристроїв (Plug & Play)

човнові мотори Tohatsu 333.JPG
Зберігання двигунів Tohatsu.JPG

Зберігання в зручному положенні *

Tohatsu легка вага.JPG

Легка вага в своєму класі

зручні ручки Tohatsu.JPG

Зручні транспортувальні ручки

Передній перемикач передач Tohatsu.J

Фронтальний важіль 

передач *

Tohatsu румпель.JPG

Багатофункціональний

румпель *

Tohatsu Cruise system.JPG

Паливна економічність на крейсерських швидкостях *

Tohatsu EFI.JPG

Енергонезалежна система подачі палива *

Tohatsu RPM control.JPG

Швидке регулювання обертів кнопкою *

Tohatsu VVT&LC.JPG

Регулювання фаз газорозподілу *

* Доступність опцій залежить від моделі

bottom of page