Suzuki DT9,9AS
Міцність конструкції для руху по мілководдю
Муфта, нижня панель і верхня панель водяної помпи посилені зміцненим хромовим покриттям для збільшення міцності конструкції на випадок контакту з піском або гряззю.
Вихлоп через маточину ґвинта
На додачу до безшумної роботи, система вихлопу через маточину ґвинта забезпечує більшу ефективність вихлопу, що сприяє кращому згорянню пального та швидшому прискоренню. Серед інших переваг – зменшення втрат потужності та чудова робота мотора у високошвидкісному режимі.
Програмована система регулювання нахилу (для керування по мілководдю)
На підвісних моторах встановлено програмовану систему регулювання нахилу, яка забезпечує легке, триступеневе налаштування кута нахилу підвісника під час руху по мілководдю. Система оснащена блокіратором зворотного нахилу, який автоматично спрацьовує, коли двигун повертається в нормальний робочий стан, щоб не допустити відкидання мотора.
Система впуску з кільцевою подачею повітря
Куполоподібні поршні та головки циліндрів сприяють кращому наповненню циліндра паливно-повітряною сумішшю та більш інтенсивному вихлопу з циліндра, покращуючи як згоряння пального, так і потужність на кожному такті. Завдяки цьому двотактні мотори Suzuki мають кращу паливоекономічність, більшу потужність на см³ та кращі загальні характеристики.
Характеристики
Модель DT9.9A Рекомендована висота транця, мм 381 Система пуску Ручний стартер Вага, кг Тип двигуна 2-тактний 2-циліндровий Робочий об’єм, см³ 284 Діаметр × хід поршня, мм 59 × 52 Максимальна потужність, кВт 7.3 Робочий діапазон об/хв 4500-5500 Місткість паливного бака, л 25 Рекомендоване пальне АІ-92, мін. октанове число 91 Система запалювання Suzuki P.E.I. (безконтактне електронне запалювання) Генератор 12 В 80 Вт Керування Румпель Спосіб регулювання кута нахилу Ручне підняття й нахил Співвідношення суміші пальне/олива 50:1 *1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задній хід) Передатне число 1.92:1 Вибір гребного ґвинта (крок) 9-1/4×7, 9-1/4×8 (товщина), 9-1/4×9, 9-1/4×9 (товщина), 9-1/4×10, 9-1/4×10 (товщина), 9-1/4×11 Захист приводу Гумова втулка