top of page
Підвісний мотор Suzuki DF30ATL

Suzuki DF30ATL

Артикул: DF30ATL
220 500,00₴Ціна

Інженери Suzuki обладнали новий рядний трициліндровий мотор DF30A  деякими найсучаснішими технологіями, розробленими Suzuki, що дало їм найкращі в своєму класі переваги, які піднесли ці мотори на вищий щабель порівняно з моделями конкурентів. Технологічні легковагі підвісні мотори вже давно стали відмітною особливістю Suzuki.

Система впорскування пального нового покоління (безакумуляторне впорскування пального)

Пальне поставляється системою контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn Control) та системою безакумуляторного впорскування пального (Battery-Less Fuel Injection), розробленими компанією Suzuki, які забезпечують вражаюче підвищення ефективності використання пального з одночасним збереженням відмінної потужності та експлуатаційних характеристик мотора.

Перші в цьому класі мотори з коромислами з роликом

Обидві моделі стали першими в своєму класі, на яких встановлені коромисла з роликами, які зменшують тертя, й зміщені колінчасті вали, які забезпечують більш плавний хід і кращий механічний коефіцієнт корисної дії двигуна.

Світлодіодні індикатори контролю двигуна

Світлодіодна система контролю роботи двигуна дає можливість дізнаватися про робочий стан двигуна одним поглядом.​​​​​​​

  • Характеристики

    Модель DF30ATL
    Рекомендована висота транця, мм 508
    Система пуску Ручна
    Вага, кг 63
    Тип двигуна OHC (з верхнім розподільчим валом)
    Система подачі пального Безакумуляторне багатоточкове послідовне впорскування пального
    Кількість циліндрів 3
    Робочий об’єм, см³ 490
    Діаметр × хід поршня, мм 60.4 × 57.0
    Максимальна потужність, кВт 22
    Робочий діапазон об/хв 5300-6300
    Керування Румпель
    Місткість маслозбірника, л 1.5
    Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
    Місткість паливного бака, л 25 (окремий, опція)
    Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI)
    Генератор 12V 14A
    Кріплення двигуна Транцева скоба
    Спосіб регулювання кута нахилу Ручне регулювання диференту і нахилу
    Передатне число 2.09:1
    Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
    Вихлопна система Вихлоп через втулку гребного ґвинта
    Вибір гребного ґвинта (крок) 9-15 дюймів
Страница товара: Stores Product Widget
bottom of page