Honda BF20D SHSU
Човновий мотор BF20 ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, надувних човнів і з алюмінієвим корпусом. Компактний та надійний човновий мотор, зручний в експлуатації. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини!
Портативний двигун
Для маленьких човнів завдовжки 3,6-4,8 м мотори BF15 та BF20 будуть найзручнішими з тих, що ви зможете знайти. Вони важать 46,8 кг і є одними із найлегших у своєму класі. При цьому вони мають повний набір «ДНК» Honda: малою шумністю, надійністю, паливною ефективністю та багатим оснащенням.
Завдяки найпотужнішій у класі системі зарядки вони забезпечать вас необхідною електроенергією для живлення всієї вашої електрики та електроніки навіть на малих обертах.
Або великий обсяг отримання високої потужності. Виберіть BFP Power Thrust для більшої потужності, і ви отримаєте на 60% більше тяги на реверсі і на 15% - на прямому ходу.
Додайте сюди легкий пуск двигуна, що виконується однією рукою, насадку для мілководдя, привід підйому мотора та багато іншого, і ви отримаєте ідеальну комбінацію потужності та портативності.
Переваги BF20
- Найпотужніший і найлегший 4-тактний двигун у своєму класі
- Електронне запалення забезпечує йому максимальну потужність
- Ручний/електричний стартер з автоматичним повітряним заслінком відповідають за легкий запуск
- Power-Tilt (SRTU) дозволяє піднімати мотор для полегшення маневрування на мілководді.
Безпека:
Електронна система оповіщення про перегрівання, тиск масла та кількість оборотів Система запалювання з мікропроцесорним управлінням: зниження споживання палива у всіх діапазонах
Економічний:
Низька витрата палива завдяки технологічності двигуна
Комфорт:
Унікальна маятникова система гасіння коливань усуває вібрації
Найкращі тягові характеристики у своєму класі
Функціональний демпфер повороту румпеля (забезпечує плавне керування) або дистанційне керування
Особливості Honda BF20D SHU
- Двигун: 4-тактний з водяним охолодженням OHC, 350 см³, 2-циліндровий, 20 л. с. (14,7 кВт) при 6000 об/мін., 1 карбюратор з прискорювальним насосом, електронне запалення PGM-IG, вихлоп у воду через маточину гвинта.
- Передача: Передня-Нейтраль-Задня
- Оснащення: стандартний гвинт 9-1/4 x 10, індикатор низького рівня масла з функцією попередження, оповіщення про перегрівання, аварійний вимикач двигуна, обмежувач числа обертів, керування за допомогою румпеля/ дистанційного керування (SRTU), ручна система запуску/ електростартер (SHSU/ SRTU), зміна кута нахилу: 5-ступінчаста ручна, з гідропідйомом (SRTU), Power-Tilt (SRTU), генератор 6А (SHU) або 12 А (SHSU/ SRTU)
- Опціонально: вантажний гвинт (з підвищеною тягою), захисний кожух, тахометр.
- Розшифровка коду моделі SHU: S – стандартний вал, H – румпель, U – європейський тип.
- Зроблено в Японії.
Характеристики Honda BF20D SHU
Тип
4-клапанний (OHC)
Номінальна потужність, л.с.
20
Кількість циліндрів
2
Робочий об'єм, см³
350
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм
59 x 64
Діапазон обертів повного ходу, мм
5,000 – 6,000
Макс. потужність, кВт (к.с.)
14,7 (20)
Система охолодження
Рідина, з термостатом
Паливна система
1 карбюратор із прискорювальним насосом
Система запалювання
Електронна PGM-IG
Система пуску
Електростартер / тросовий стартер
Випускна система
Через маточину гребного гвинта
Передатне відношення редуктора
2,08
Система подачі палива
карбюратор
Потужність генератора, А
-
Зарядний струм, А
12А
NMEA2000®
-
Діапазон регулятора для тролінгу, об/хв
-
Тип рульового керування
румпель
Довжина валу
381
Суха маса, кг
49
Підйом / опускання
Ручне 5-ступінчасте
Пульт ДУ
-
Тахометр
Опціонально
Датчик кута нахилу
-
Гребний гвинт
9-1/4 X 10
Паливний бак, л
12
Паливний шланг
є
Довжина, мм
650
Ширина, мм
350
Висота, мм
1,110