Tohatsu MFS6 CS UL Sail Pro
Популярна модель, надійний та потужний компактний мотор. Чотирьохтактники відрізняє вища економічність у порівнянні із двотактними моторами. Ця перевага особливо відчутно проявляється під час холостого ходу та на малих обертах. У компактних чотиритактних Tohatsu простий фрикціон системи керування. Завдяки фрикційному механізму можна змінювати зусилля, необхідне для повороту мотора. Керівна складова – у передній частині мотора, вона досить проста в експлуатації та ефективна у випадках, коли треба збільшити навантаження при поворотах мотора, наприклад, під час тролінгу, або на великій швидкості. Рукоятка газу легко обертається і має регулювання, що змінює зусилля повороту. Є можливість обертання на 360 градусів, що полегшить маневрування човном. Горловина вбудованого бака у передній частині мотора полегшує заправку на воді. Завдяки вбудованому баку в кокпіті з'являється додаткове вільне місце. У деяких модифікаціях передбачено підключення зовнішнього паливного бака без переобладнання мотора. Конструкція двигуна повернена усередині кожуха на 15 градусів щодо вертикалі. Це дозволяє зробити мотор компактнішим і компенсувати його відхилення при обертанні деталей конструкції. Перевірити рівень мастила у картері можна через спеціальне віконце. Для зниження вібрації у найбільш критичних місцях застосовуються гумово-металеві елементи.
Удосконалена "cross flow" індукція поперечного обтікання забезпечує рівну роботу двигуна. Низький рівень викидів відповідає вимогам міжнародних стандартів ЕРА та САВВ. Цифрова система запалювання полегшує запуск, покращує реакцію на керування повітряною заслінкою і робить плавнішим тролінг. Шість положень двигуна для водіння на мілководді. Вихлоп через гребний гвинт робить роботу агрегату тихішою. Охолодження двигуна регулюється термостатом. Корпус водяного насоса з нержавіючої сталі підвищує термін його служби. Морський алюмінієвий сплав запобігає корозії. Внутрішні водопровідні шляхи захисту від корозії оцинковані. Пластиковий паливний бак – вбудований 1,1-літр. Паливна система з муфтою для з'єднання із зовнішнім паливним баком. Алюмінієвий гребний гвинт.
Характеристики Tohatsu MFS6 CS UL Sail Pro
ВАГА, КГ.
27, 0
КІЛЬКІСТЬ ЦИЛІНДРІВ.
1
ОБ'Єм, см3
123
ПОТУЖНІСТЬ, К.С.
6
СИСТЕМА ЗАПУСКУ
Ручна
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ
Румпельна
ВИСОТА ТРАНЦЮ
Довгий
НАХИЛ І ПІДЙОМ
Ручний
КРОК ГВИНТА, ДЮЙМИ
7-9
СТРУМ ГЕНЕРАТОРА, А
5
ПАЛИВНИЙ БАК, зовнішній, Л
12
ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ
Вперед-назад-нейтраль
UL - УЛЬТРА ДОВГА НОГА
635 мм