Suzuki DF50ATL
Потужний 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Інженери Suzuki спроектували мотори DF50A і DF40A на основі вже перевіреного рядного трициліндрового 12-клапанного двигуна Suzuki. Цей потужний двигун з робочим об’ємом циліндрів 941 см³ оснащений силовою головкою з двома верхніми розподільними валами (DOHC) і є єдиним двигуном DOHC, який використовується на підвісних моторах у класі потужності 36,8 кВт (50 к.с.)/29,4 кВт (40 к.с.), з чотирма клапанами на циліндр і системою впуску повітря, оптимізованою для досягнення максимальної паливної ефективності під час роботи в діапазоні високих обертів.Проектуючи цей двигун, інженери Suzuki також зосередили свою увагу на поліпшенні механічного ККД. Кожен компонент було ретельно проаналізовано і перероблено таким чином, щоб зменшити механічні втрати для підвищення ефективності (ККД). Як приклад, нова конструкція масляної помпи робить внутрішню подачу оливи більш ефективною, забезпечуючи краще змащування деталей, що рухаються, з меншими витратами енергії. Загальне зниження механічних втрат у всьому двигуні сприяє кращій економії пального.
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші від Suzuki
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn), розроблена компанією Suzuki, – це інтелектуальна система, яка контролює роботу двигуна та умови його експлуатації, щоб прогнозувати потреби в пальному й забезпечити подачу біднішої паливноповітряної суміші в двигун. Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, а пізніше і на моделі DF60A, ця система забезпечує суттєве покращення економії пального в діапазоні від низьких до крейсерських швидкостей, у якому мотор експлуатується більшу частину часу. Внутрішні випробування показують, що на середніх швидкостях модель DF50A витрачає на 23% менше пального, ніж її попередниця.
Характеристики
Модель DF50ATL Рекомендована висота транця, мм 508 Система пуску Електрична Вага, кг 104 Тип двигуна 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального Кількість циліндрів 3 Робочий об'єм, см³ 941 Діаметр × хід поршня, мм 72.5 × 76 Максимальна потужність, кВт 36.8 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв 5,300-6,300 Керування Дистанційне Місткість маслозбірника, л 2.7 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Місткість паливного бака, л 25 (опція) Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12В 19A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем Передатне число 2.27:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок) 9-17 дюймів