top of page
Підвісний мотор DF50ATL

Suzuki DF50ATL

Артикул: DF50ATL
298 200,00₴Ціна

Потужний 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)

Інженери Suzuki спроектували мотори DF50A і DF40A на основі вже перевіреного рядного трициліндрового 12-клапанного двигуна Suzuki. Цей потужний двигун з робочим об’ємом циліндрів 941 см³ оснащений силовою головкою з двома верхніми розподільними валами (DOHC) і є єдиним двигуном DOHC, який використовується на підвісних моторах у класі потужності 36,8 кВт (50 к.с.)/29,4 кВт (40 к.с.), з чотирма клапанами на циліндр і системою впуску повітря, оптимізованою для досягнення максимальної паливної ефективності під час роботи в діапазоні високих обертів.Проектуючи цей двигун, інженери Suzuki також зосередили свою увагу на поліпшенні механічного ККД. Кожен компонент було ретельно проаналізовано і перероблено таким чином, щоб зменшити механічні втрати для підвищення ефективності (ККД). Як приклад, нова конструкція масляної помпи робить внутрішню подачу оливи більш ефективною, забезпечуючи краще змащування деталей, що рухаються, з меншими витратами енергії. Загальне зниження механічних втрат у всьому двигуні сприяє кращій економії пального.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші від Suzuki

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn), розроблена компанією Suzuki, – це інтелектуальна система, яка контролює роботу двигуна та умови його експлуатації, щоб прогнозувати потреби в пальному й забезпечити подачу біднішої паливноповітряної суміші в двигун. Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, а пізніше і на моделі DF60A, ця система забезпечує суттєве покращення економії пального в діапазоні від низьких до крейсерських швидкостей, у якому мотор експлуатується більшу частину часу. Внутрішні випробування показують, що на середніх швидкостях модель DF50A витрачає на 23% менше пального, ніж її попередниця.

Кількість
  • Характеристики

    Модель DF50ATL
    Рекомендована висота транця, мм 508
    Система пуску Електрична
    Вага, кг 104
    Тип двигуна 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
    Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
    Кількість циліндрів 3
    Робочий об'єм, см³ 941
    Діаметр × хід поршня, мм 72.5 × 76
    Максимальна потужність, кВт 36.8
    Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв 5,300-6,300
    Керування Дистанційне
    Місткість маслозбірника, л 2.7
    Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
    Місткість паливного бака, л 25 (опція)
    Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
    Генератор 12В 19A
    Кріплення двигуна Транцева скоба
    Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем
    Передатне число 2.27:1
    Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
    Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
    Вибір гребного ґвинта (крок) 9-17 дюймів
Страница товара: Stores Product Widget
bottom of page