Suzuki DF200ATX 2022
Напівпряма система впуску повітря
Спеціально розроблена кришка мотора та напівпряма система впуску повітря були спроектовані, щоб забезпечити надходження повітря більш холодним потоком до спеціально сконструйованого довгого впускного патрубка, тоді як силова головка блоку циліндрів типу DOHC з чотирма клапанами на циліндр, оснащена системою регулювання фаз газорозподілу, дозволяє двигуну всмоктувати повітря більш ефективно, збільшуючи прискорення та крутний момент на високих обертах. До всього цього інженери Suzuki додали ще систему впорскування пального та технологію спалювання бідної паливної суміші Lean Burn Suzuki для покращення економії пального.
Великий блок – потужний мотор
Проектуючи DF200A, ми мали на меті побудувати підвісник, який мав би потужність і характеристики 6-цилінрового мотора з V-подібним розташуванням циліндрів у класі потужності 147 кВт (200 к.с.), але в легшій, більш компактній чотирициліндровій конфігурації. Щоб забезпечити такий рівень роботи мотора, наші інженери використали рядний чотирициліндровий двигун з великим блоком робочим об’ємом 2,9 літрів і більш високим ступенем стиску – 10,2: 1, щоб розвивати вражаюче прискорення і високий крутний момент на низьких обертах.
Характеристики
Модель DF200ATX Ціна - Рекомендована висота транця, мм 635 Система пуску Електрична Вага, кг *5 240 Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального Кількість циліндрів 4 Робочий об’єм, см³ 2,867 Діаметр × хід поршня, мм 97 × 97 Максимальна потужність, кВт 147 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,500-6,100 Керування Дистанційне Місткість маслозбірника, л 8.0 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12V 44A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем Передатне число 2.50:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок)
Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві *615”-27.5”(R/R), 17”-26”(C/R) *2