Suzuki DF60ATL
Компактна конструкція
Інженери Suzuki відомі створенням найбільш компактних чотиритактних підвісних моторів у своїх відповідних класах. Приступивши до проектування DF60A, вони почали «з чистого аркуша» – переконструювали кожну деталь і компонент, використавши всі знання й технічні досягнення, отримані протягом останніх десяти років, щоб створити ще легші, ще компактніші підвісні мотори.
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші
Щоб максимально ефективно використовувати кожну краплю пального, інженери Suzuki розробили систему контролю спалювання бідної паливної суміші (Lean Burn Control) і застосували її на моделі DF60A, яка дає двигуну можливість працювати на дуже бідній суміші з оптимальним співвідношенням повітря й пального. Система керує подачею паливноповітряної суміші, прогнозуючи потребу в пальному відповідно до умов експлуатації. Її переваги полягають у забезпеченні суттєвого покращення економії пального в широкому робочому діапазоні – від низьких до крейсерських швидкостей.
Система обмеження нахилу
Модель DF60A оснащена системою обмеження нахилу, призначеною для захисту човна від пошкоджень, які можуть виникнути під час нахилу підвісного мотора поза встановлену межу. Система включає датчик кута нахилу, який функціонує як обмежувач кута нахилу і як датчик кута відхилення й використовує безступінчастий обмежувач безперервної дії, який дозволяє встановлювати підвісний мотор на човни практично будь-якого типу.
Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів
Завдяки системі легкого запуску Suzuki, встановленій на моделі DF60A, все, що Вам потрібно зробити, це повернути ключ і відразу його відпустити. Решту зробить система стартера самостійно, залишаючись ввімкненою доки мотор не запуститься. Більш плавні та швидші запуски, що забезпечуються системою легкого запуску, сприяють більш ефективному згорянню та меншим витратам пального.
Характеристики
Модель DF60ATL Рекомендована висота транця, мм 508 Система пуску Електрична Вага, кг 104 Тип двигуна 12-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального Кількість циліндрів 3 Робочий об'єм, см³ 941 Діаметр × хід поршня, мм 72.5 × 76 Максимальна потужність, кВт 44.1 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв 5,300-6,300 Керування Дистанційне Місткість маслозбірника, л 2.7 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Місткість паливного бака, л 25 (опція) Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12В 19A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підйом і нахил мотора з електропідсилювачем Передатне число 2.27:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок) 9-15 дюймів