Suzuki DF300APX
Технології, перевірені часом
Завдяки використанню передових технологій, ці підвісні мотори Suzuki з 6 циліндрами V-подібного розташування (V6) забезпечують чудові ходові якості. Вони оснащені дворозподілвальними (DOHC) силовими голівками з чотирма клапанами на циліндр і системою багатоточкового послідовного електронного впорскування палива. Ці мотори мають надзвичайно компактну конструкцію, що забезпечується за рахунок використання V-подібного блока циліндрів, розташованих під кутом 55°, і зміщених приводних валів. Моделі DF300AP, DF250AP і DF250 мають високі експлуатаційні характеристики (ККД), які досягаються завдяки застосуванню нашої системи регулювання фаз газорозподілу (VVT), що забезпечує максимальний крутильний момент у нижньому та середньому діапазоні обертів. На моделях DF250 і DF225 передбачено багатоступінчасту систему впуску повітря, яка забезпечує максимальну ефективність всмоктування повітря для оптимальної роботи мотора в верхньому діапазоні обертів.
Нова система перемикання обертання гребного гвинта
На додаток до нашої системи електронного керування (система прецизійного керування Suzuki) та системи контролю спалювання збіднених паливних сумішей, моделі підвісних моторів DF300AP і DF250AP відтепер також оснащено системою перемикання обертання Suzuki.
У стандартному виконанні підвісний мотор буде працювати в режимі звичайного обертання за годинниковою стрілкою із застосуванням приводу прямого обертання. Водночас, відтепер, завдяки зміні механізму перемикання обертання й додаванню гребного гвинта зворотного обертання, один і той самий підвісний мотор також може працювати в режимі зворотного обертання (проти годинникової стрілки).
В режимі зворотного обертання передавання потужності відбувається за рахунок використання спеціального приводу зворотного обертання, конструкцію якого було змінено таким чином, щоб надати йому такі ж самі характеристики, що й у механізмів прямого обертання. Це перша в світі технологія подібного роду на підвісних моторах.
Коли задовольнити може тільки найкраще
Флагманська лінійка моторів Suzuki V6 забезпечує вражаючу потужність як для рекреаційних, так і для комерційних суден. Згідно з договором закупки у єдиного постачальника, укладеного компанією Suzuki з парусною регатою лондонських Олімпійських та Паралімпійських ігор 2012 року, DF300АР і DF200 разом з DF140, DF90A та DF40A були серед моделей, використовуваних на човнах, які брали участь у цих престижних змаганнях.
Suzuki отримує сьому Нагороду за інновації, засновану NMMA
Коли мова заходить про передові технології, Suzuki уже вкотре представила технологічні досягнення, які ставлять підвісні мотори Suzuki в авангард нових розробок підвісних моторів. Визнавши DF300AP найбільш інноваційним серед усіх представлених на ринку підвісних моторів за минулий рік, NMMA (Національна асоціація морських виробників) нагородила DF300AP своєю престижною Нагородою за інновації 2012 р., відзначивши безпрецедентну сьому перемогу Suzuki, наступну за нагородою минулого року, присуджену за нові моделі DF50A/40A, другу поспіль безпрецедентну перемогу Suzuki.
Кількість нагород, здобутих Suzuki протягом багатьох років, відображає сильне бажання компанії забезпечити своїх клієнтів найкращими, найбільш інноваційними і найнадійнішими продуктами і свідчить про видатну роботу інженерного персоналу компанії.
Характеристики
Модель DF300APX Ціна - Рекомендована висота транця, мм 635 Система запалювання Електрична Вага, кг 290 Тип двигуна 24-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального Кількість циліндрів 6 циліндрів з V-подібним розташуванням (під нахилом 55°) Робочий об’єм, см³ 4028 Діаметр × хід поршня, мм 98 x 89 Максимальна потужність, кВт 220.7 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,700-6,300 Керування Дистанційне Місткість маслозбірника, л 8.0 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 94 (метод дослідження), АІ-95 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12V 54A Кріплення двигуна Транцева скоба Передатне число 2.08:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня), з електроприводом Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 12 - 31.5 дюймів