Suzuki DF20ATS
Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів
Компанія Suzuki використовує ряд своїх передових технологій для забезпечення екологічно чистої й більш ефективної роботи мотора, яка відповідає стандартам Директиви для прогулянкових суден (RCD) – Директиви 2003/44ЕС Європейського парламенту й Ради, й отримала оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші
Чотиритактні мотори Suzuki справедливо славляться своєю паливною ефективністю та технологією, що дозволяє долати більші відстані з меншою витратою пального.
Прості у користуванні
Поряд з кращою економією пального, система впорскування пального також забезпечує прості та надійні пуски практично в будь-яких умовах експлуатації або навколишнього середовища. В той час як наші моделі з карбюратором є одними з найкращих підвісних моторів на ринку, завдяки системі впорскування пального ці підвісні мотори відрізняються ще більш плавним робочим ходом двигуна зі зменшенням вібрації.
Характеристики
Модель DF20ATS Рекомендована висота транця, мм 381 Система пуску Електрична/ручна Вага, кг 52.5 Тип двигуна OHC Система подачі пального Безакумуляторне багатоточкове впорскування пального Кількість циліндрів 2 Робочий об’єм, см³ 327 Діаметр × хід поршня, мм 60.4 × 57 Максимальна потужність, кВт 14.7 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,300-6,300 Керування Механічне Місткість маслозбірника, л 1.0 Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Місткість паливного бака, л 12 Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI) Генератор 12V 12A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Обмеження нахилу з гідропідсилювачем Передатне число 2.08:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Вибір гребного ґвинта (крок) 7"-12", 3-лопатеві