Suzuki DF100BTL
Зміщений повідний вал
ПоясненняСилова головка блока циліндрів двигуна розташована ближче до передньої частини, завдяки чому центр ваги підвісного мотора зміщується вперед.ПеревагиНижчий рівень вібраціїЗменшення габаритних розмірів мотораСтабільність рульового керування
Двоступеневе пониження передатного числа
ПоясненняХарактерною особливістю цієї системи, яка включає зміщений повідний вал, є двоступеневе пониження передатного числа: перше між колінчастим валом та повідним валом і друге в редукторі. Така конструкція робить збільшення передатного числа можливим, що дозволяє обертати гребний гвинт великого діаметра для збільшення рушійної тягової потужності й забезпечення вищого крутного моменту.ПеревагиВикористання гребного гвинта великого діаметру, який має високий ККД.Високі ходові характеристики зі збереженням частоти обертання гребного гвинта навіть при збільшенні навантаження.Величезна потужність для обертання гребного гвинта великого діаметру, що забезпечує швидке прискорення.
Антикорозійна система Suzuki
Зв’язуючись з поверхнею підвісного мотора, виконаною зі сплаву, наше спеціально розроблене антикорозійне покриття вже давно використовується як ефективний засіб захисту від корозії і застосовується на всіх наших чотиритактних підвісних моторах.
Характеристики
Модель DF100BTL Рекомендована висота транця, мм 508 Система пуску Електрична Вага, кг 157 Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC) Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування Кількість циліндрів 4 Робочий об’єм, см³ 1502 Діаметр × хід поршня, мм 75 × 85 Максимальна потужність, кВт 73.6 Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5700-6300 Керування Дистанційне Місткість маслозбірника, л 4.0 Місткість паливного бака, л 25 (опція) Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92 Система запалювання Повністю напівпровідникового типу Генератор 12В 27A Кріплення двигуна Транцева скоба Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем Передатне число 2.59:1 Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня) Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта Захист приводу Гумова втулка *Вибір гребного ґвинта (крок) 2 13-25 дюймів