top of page
Підвісний мотор DF100BTL

Suzuki DF100BTL

Артикул: DF100BTL
424 200,00₴Цена

Зміщений повідний вал

ПоясненняСилова головка блока циліндрів двигуна розташована ближче до передньої частини, завдяки чому центр ваги підвісного мотора зміщується вперед.ПеревагиНижчий рівень вібраціїЗменшення габаритних розмірів мотораСтабільність рульового керування

Двоступеневе пониження передатного числа

ПоясненняХарактерною особливістю цієї системи, яка включає зміщений повідний вал, є двоступеневе пониження передатного числа: перше між колінчастим валом та повідним валом і друге в редукторі. Така конструкція робить збільшення передатного числа можливим, що дозволяє обертати гребний гвинт великого діаметра для збільшення рушійної тягової потужності й забезпечення вищого крутного моменту.ПеревагиВикористання гребного гвинта великого діаметру, який має високий ККД.Високі ходові характеристики зі збереженням частоти обертання гребного гвинта навіть при збільшенні навантаження.Величезна потужність для обертання гребного гвинта великого діаметру, що забезпечує швидке прискорення.

Антикорозійна система Suzuki
 

Зв’язуючись з поверхнею підвісного мотора, виконаною зі сплаву, наше спеціально розроблене антикорозійне покриття вже давно використовується як ефективний засіб захисту від корозії і застосовується на всіх наших чотиритактних підвісних моторах.

Количество
  • Характеристики

    Модель DF100BTL
    Рекомендована висота транця, мм 508
    Система пуску Електрична
    Вага, кг 157
    Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
    Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування
    Кількість циліндрів 4
    Робочий об’єм, см³ 1502
    Діаметр × хід поршня, мм 75 × 85
    Максимальна потужність, кВт 73.6
    Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5700-6300
    Керування Дистанційне
    Місткість маслозбірника, л 4.0
    Місткість паливного бака, л 25 (опція)
    Рекомендоване пальне Мінімальне октанове число 91 (метод дослідження), АІ-92
    Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
    Генератор 12В 27A
    Кріплення двигуна Транцева скоба
    Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем
    Передатне число 2.59:1
    Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
    Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
    Захист приводу Гумова втулка
    *Вибір гребного ґвинта (крок) 2 13-25 дюймів
Страница товара: Stores Product Widget
bottom of page